Dwie grupy wiekowe z naszego Przedszkola brały udział w wojewódzkim konkursie pod tytułem ,,EKO jest lepsze’’ organizowanym przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
Czytaj więcej: Sukces w konkursie plastycznym „EKO jest lepsze”
Miło nam poinformować o sukcesach naszych uczniów w Powiatowym Konkursie Plastycznym „Moja Rodzina”. Wyróżnienia otrzymali: Adam Bzdura - uczeń klasy 1a oraz Jan Misiek z klasy 2c.
Czytaj więcej: Osiągnięcia naszych uczniów w Powiatowym Konkursie Plastycznym "Moja Rodzina"
Nasza Beskidzka Eskapada dobiega końca.
Innowacja pedagogiczna pod hasłem ,,Klasowy Mistrz Tabliczki Mnożenia” była realizowana w klasie II a od 1 kwietnia 2023 r. do 20 czerwca 2023 r. i kontynuowana w bieżącym roku szkolnym w klasie III a w okresie od 6 września 2023 r. do 1 czerwca 2024 r.
Dzisiejszy dzień naszej eskapady rozpoczęliśmy wjazdem wyciągiem krzesełkowym na Czantorię, gdzie mogliśmy podziwiać przepiękne krajobrazy górskie.
Rok szkolny 2023/2024 to kolejny rok z projektem „Laboratoria przyszłości”, w którym mieliśmy możliwość korzystania z zakupionych pomocy edukacyjnych, materiałów i narzędzi.
#LaboratoriaPrzyszlosci
Zdjęcia z "Laboratoriów przyszłości"
Czytaj więcej: „Laboratoria Przyszłości” w roku szkolnym 2023/24
Dzień przywitał nas deszczem, ale nam pogoda nie straszna. O 9.15 wyruszyliśmy do Istebnej, aby zwiedzić Chatę Kawuloka.
Czytanie książek to nie tylko ciekawa forma spędzania czasu wolnego, zdobywanie nowej wiedzy, ale również rozwijanie wyobraźni czy wzbogacenie słownictwa. O zaletach czytania wiedzą wszyscy, ale nie zaszkodzi przypominanie o nich od czasu do czasu. Aby zaspokajać i rozwijać zainteresowania czytelnicze wśród dzieci w grupie VI przystąpiliśmy do projektu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa pt. ,,Czytanie na dywanie".
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na pieszą wędrówkę Głównym Szlakiem Beskidzkim, którego całkowita długość wynosi około 500 km.
Podczas wycieczki turystyczno-krajoznawczej nad Zatoką Gdańską zorganizowany został konkurs logopedyczno-literacki pt. „Na plaży”. Zadaniem uczniów było napisanie opowiadania bądź utworu poetyckiego, którego głównym motywem byłaby plaża. Dodatkowym utrudnieniem było zawarcie w tekście jak największej liczby wyrazów zawierających głoski SZ, Ż i RZ (przykładowe wyrazy zostały podane).
Strona 33 z 59